👈 فروشگاه فایل 👉

پاورپوینت فصل پنجم کتاب بازاريابي و مديريت بازار حسن الوداری با موضوع اندازه گيري کمي بازار و پيش بيني فروش

ارتباط با ما

... دانلود ...

پاورپوینت فصل پنجم کتاب بازاريابي و مديريت بازار حسن الوداری با موضوع اندازه گيري کمي بازار و پيش بيني فروش

دانلود پاورپوینت فصل پنجم کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع اندازه گيري کمي بازار و پيش بيني فروش در قالب ppt و در 33 اسلاید، قابل ویرایش، شامل عوامل موثر بر پيش بيني تقاضا، معايب برآورد بيشتر از ميزان واقعي تقاضا، تعاريف فروش، سهم بازار و انواع آن، انواع بازارها ، مدلهاي پيش بيني

مشخصات فایل

تعداد صفحات

33

حجم

654/345 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی

ppt

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت فصل پنجم کتاب بازاريابي و مديريت بازار حسن الوداری با موضوع اندازه گيري کمي بازار و پيش بيني فروش، در قالب  ppt  و در 33 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

عوامل موثر بر پيش بيني تقاضا

معايب برآورد بيشتر از ميزان واقعي تقاضا

تعاريف فروش

سهم بازار و انواع آن

انواع بازارها

مدلهاي پيش بيني

مدل بدون پيش بيني تغيير

مدل پيش بيني با درصد تغيير

مدل ميانگين متحرک ساده

مدل ميانگين متحرک موزون

مدل نمو هموار ساده

مدل نمو هموار هلت- وينترز

مدل پيش بيني باکس و جنکينز

مدل پيش بيني اقتصادسنجي

مدل دلفي

روش استفاده ازديدگاه مجموعه مديران

روش  استفاده از نقطه نظرات فروشندگان

مدل بررسي قصد خريداران

شرايط استفاده از مدل بررسي قصد خريداران

مدل شبيه سازي آزمايش بازار

مدل تست بازار

مدل تلفيقي

تعیین بازار سود آور

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینت " فصل پنجم کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع اندازه گيري کمي بازار و پيش بيني فروش " می باشد که در حجم 33 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

👇محصولات تصادفی👇

پاورپوينت ارزيابي عملکرد (فصل پنجم کتاب مباني مديريت منابع انساني تأليف گري دسلر ترجمه پارسائيان و اعرابي) گزارش کارآموزی شیمی در واحد تصفیه آب شرکت پتروشیمی رازی انواع و اقسام غرور و بررسی ماهیت و درجات آن کتاب زبان تخصصی دکتر جنابی+ ترجمه کامل پرسشنامه شناسایی رابطه بین مدیریت برنامه ها و اثربخشی برنامه های صدا و سیما