👈 فروشگاه فایل 👉

مبانی نظری و پیشینه تحقیق رسانه 76 صفحه

ارتباط با ما

... دانلود ...

مبانی نظری و پیشینه تحقیق رسانه 76 صفحه

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رسانه بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

مشخصات فایل

تعداد صفحات

76

حجم

253/747 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی

docx

توضیحات کامل

ما در این نوشتار به مبانی نظری و پیشینه تحقیق رسانه بصورت کامل و جامع در قالب 76 صفحه ورد خواهیم پرداخت. در ابتدا بصورت کامل و جامع ادبیات و چارچوب نظری رسانه در چندین قسمت مختلف تشریح می شود و ادامه پیشینه پژوهش رسانه در تحقیقات داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می گیرد. رسانه به معنی هر وسیله ای است که انتقال دهنده فرهنگ ها و افکار عده ای باشد و اکنون آن چه مصداق این تعریف است وسایلی همانند: روزنامه ها، مجلات، رادیو، تلویزیون، ماهواره، اینترنت، CDها، ویدئو و... می باشند (کازنو، 1387) . رسانه عبارت است از یک ابزار تکنولوژیکی برای انتشار پیام (پاستر،1377)

رسانه های جمعی یا عمومی و به تعبیر دیگر وسایل ارتباط جمعی اصطلاح فارسی شده واژه لاتین (Medium)است که جمع آن(Media)  می باشد و منظور از آن دسته ای از وسایل هستند که مورد توجه تعداد کثیری می باشند و از تمدن های جدید بوجود آمده اند. البته رسانه در این تعریف به طور کامل معرفی نشده است زیرا وسایلی که مورد توجه تعداد کثیری باشد و در تمدن جدید بوجود آمده باشد محدود و منحصر به وسایل ارتباط جمعی نیست از این رو بایستی به تعریفی دقیق تر پرداخت. 

فهرست مطالب 

2-1- مقدمه    14

2-2- مبانی نظری پژوهش    14

- -2-2-2- رسانه    28

2-2-2-1- تعریف رسانه    29

2-2-2-2- دیدگاه ها درباره نقش رسانه    30

2-2-2-2-1- دیدگاه افراطی     30

2-2-2-2-2- دیدگاه تفریطی    30

2-2-2-2-3- دیدگاه بینابینی یا معتدل    31

2-2-2-3- کارکردهای رسانه    31

2-2-2-3-1-کارکرد خبری و اطلاع رسانی رسانه    32

2-2-2-3-2-کارکرد آموزشی رسانه    33

2-2-2-3-3-کارکرد تفریحی و سرگرمی رسانه    34

2-2-2-4- ضوابط ساختاری برنامه سازی در رسانه    35

2-2-2-4-1- ایده برنامه    35

2-2-2-4-2- نام برنامه    36

2-2-2-4-3- آرم برنامه    37

2-2-2-4-4- لزوم تناسب برنامه37

2-2-2-5- تکنولوژی و مدیریت رسانه    38

2-2-2-5-1 انواع رویکرد مدیران رسانه به تکنولوژی     38

2-2-2-6- طبقه بندی برنامه های تلویزیون     41

2-2-2- 7- کیفیت برنامه های رسانه ای     42

2-2-2-8- دیدگاه های مربوط به مخاطبان و تاثیرگذاری رسانه.43

2-2-2-8-1- نظریه استفاده و رضایتمندی    45

2-2-2-8-2- نظریه انتظارات اجتماعی    47

2-2-2-8-3- نظریه یادگیری اجتماعی یا مشاهده ای    49

منابع

👇محصولات تصادفی👇

نظریه های هیجان خواهی و بررسی ویژگی های افراد هیجان خواه ارزیابی اثرات زیست محیطی؛اثرات،قوانین،مشکلات و راهکارها بررسی تغییر پارامترها بر تداخل پایدارساز سیستم قدرت و دینامیکی پایداری آسیبها و تهدیدات امنیتی جمهوری اسلامی ایران استفاده از کارت امتیازدهی متوازن در ارزیابی عملکرد منابع انسانی