👈 فروشگاه فایل 👉

چگونه میتوان مکملهای امتیازی را با مدل 7-S مک کینزی بالانس کرد

ارتباط با ما

... دانلود ...

چگونه میتوان مکملهای امتیازی را با مدل 7-S مک کینزی بالانس کرد

تعداد صفحات انگلیسی 9 صفحه تعداد صفحات ترجمه فارسی 7 صفحهترجمه انگلیسی به فارسی، دانشگاه، پژوهشمقاله انگلیسی پی دی اف به همراه مقاله فارسی در قالب آفیس قابل ویرایشبه همراه ترجمه شکل و جدول هر 250 کلمه 1 صفحه میباشدحداکثر قیمت برای هر صفحه 1000 تومان

مشخصات فایل

تعداد صفحات

9

حجم

0/379 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی

doc

توضیحات کامل

نمونه ترجمه

در جستجوی برتری ، پرفروش ترین کتاب سال 1982 توسط شرکای مک کینزی تام پیترز و رابرت واترمن، به معرفی مخاطب کسب و کار جمعی برای مدل 7-S شرکتی می پردازد. مدل، همچنین توسط یک همکاری قبلی بین مک کینزی و پژوهشگران مدیریت، ریچارد پاسکال و آنتونی آتوس (هنر مدیریت ژاپنی، 1980) تحت تاثیر قرار گرفت و هفت عامل برای اجرای استراتژی موثر [1] مهم را شرح داد:

1. استراتژی. موقعیت و اقدامات صورت گرفته توسط یک شرکت، در پاسخ به و یا پیش بینی تغییرات در محیط خارجی، که برای رسیدن به یک مزیت رقابتی، در نظر گرفته شده است.

 2. ساختار. روشی که در آن وظایف و مردم، تخصصی و تقسیم شده است و قدرت توزیع شده است. چگونه فعالیت ها و روابط گزارش دهنده گروه بندی می شوند. مکانیسم ها بوسیله فعالیت در سازمان هماهنگ می¬شوند.

👇محصولات تصادفی👇

پاورپوينت بررسي محافظه کاري درحسابداري پرسشنامه سنجش سواد اطلاعاتی (یزدانی، 1391) پاورپوینت سياست تأمين اقتصادي فرد و نظام تأمين اجتماعي پرسشنامه توانمندسازی سکونتگاه های غیر رسمی با تکیه بر سرمایه اجتماعی نقش امنیت اطلاعات در سازمان ها