👈 فروشگاه فایل 👉

ترجمه مقاله معنويت و سلامت در برنامه درسي مدارس پزشکي در کشور برزيل

ارتباط با ما

... دانلود ...

ترجمه مقاله معنويت و سلامت در برنامه درسي مدارس پزشکي در کشور برزيل

ترجمه مقاله معنويت و سلامت در برنامه درسي مدارس پزشکي در کشور برزيل در 12 صفحه فارسي ورد قابل ويرايش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگليسي

مشخصات فايل

تعداد صفحات

12

حجم

0/434 کيلوبايت

فرمت فايل اصلي

doc

توضيحات کامل

ترجمه مقاله معنويت و سلامت در برنامه درسي مدارس پزشکي در کشور برزيل در 12 صفحه فارسي ورد قابل ويرايش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگليسي

عنوان فارسي :

معنويت و سلامت در برنامه درسي مدارس پزشکي در کشور برزيل

عنوان انگليسي :

Spirituality and health in the curricula of medical schools in Brazil

تعداد صفحات فارسي : 12 صفحه ورد قابل ويرايش

سطح ترجمه : متوسط

شناسه کالا : arcc

دانلود رايگان مقاله انگليسي : http://ofmas.ir/dlpaper/arcc.pdf

دانلود ترجمه فارسي مقاله : بلافاصله پس از پرداخت آنلاين 10 هزار تومان قادر به دانلود خواهيد بود .

بخشي از ترجمه :

چکيده

زمينه

با توجه به بررسي هاي اخير، 59 درصد از مدارس پزشکي بريتانيا و 90 درصد از مدارس پزشکي آمريکا  دوره و يا محتواي معنويت و سلامت (S / H) را خواهند داشت ، تحقيقات کمي، با اين حال، در آموزش S / H در مدارس پزشکي در کشورهاي ديگر، مانند امريکا لاتين، آسيا، استراليا و آفريقا انجام مي شود .  مطالعه حاضر به دنبال بررسي وضعيت فعلي آموزش در S / H در مدارس پزشکي برزيل مي باشد .

مواد و روش ها

همه مدارس پزشکي در برزيل (خصوصي و عمومي) براي ارزيابي انتخاب شدند، از طريق ايميل و تلفن تماس گرفته شد، و  از پرسشنامه استفاده شد. پرسشنامه، توسط پست الکترونيکي ارسال شده ،  از مديران دانشکده پزشکي و  رؤسا سوالاتي پرسيده شد : در مورد هر دوره S / H که آموزش داده شد، جزئيات در مورد دوره آن ، سخنراني S / H و يا سمينارها، اهميت آموزش اين موضوع براي مديران دانشکده پزشکي، و مدارس پزشکي  بوده است .

نتايج

در مجموع 86 مورد  از 180 (47.7?) مدارس پزشکي به اين سوال پاسخ دادند. نتايج نشان داد که 10.4 درصد از مدارس پزشکي برزيل به  دوره هاي S / H و 40.5? دوره محتوا در معنويت و سلامت داشته است . تنها دو مدرسه پزشکي دوره هاي S / H  را که شامل آموزش عملي و سه مدرسه دوره هاي S / H را که بررسي سابقه معنوي است آموزش مي دهند . اکثر مديران پزشکي (54?) بر اين باورند که S / H براي آموزش در مدارس مهم است.

Abstract

Background According to recent surveys, 59% of British medical schools and 90% of US medical schools have courses or content on spirituality and health (S/H). There is little research, however, on the teaching of S/H in medical schools in other countries, such as those in Latin America, Asia, Australia and Africa. The present study seeks to investigate the current status of teaching on S/H in Brazilian medical schools.

Methods All medical schools in Brazil (private and public) were selected for evaluation, were contacted by email and phone, and were administered a questionnaire. The questionnaire, sent by e-mail, asked medical school directors/deans about any S/H courses that were taught, details about those courses, S/H lectures or seminars, importance of teaching this subject for medical school directors, and medical schools characteristics.

Results A total of 86 out of 180 (47.7%) medical schools responded. Results indicated that 10.4% of Brazilian Medical Schools have a dedicated S/H courses and 40.5% have courses or content on spirituality and health. Only two medical schools have S/H courses that involve hands-on training and three schools have S/H courses that teach how to conduct a spiritual history. The majority of medical directors (54%) believe that S/H is important to teach in their schools.

👇محصولات تصادفی👇

پاورپوینت بررسی معماری غیر خطی و سیال گزارش کارآموزی صنایع غذایی در كارخانه زمزم گرگان چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تبلیغات شفاهی پرسشنامه بررسی نقش رضایت مشتری در روابط میان ارزش ویژه برند و وفاداری مشتری بانكداری الكترونیكی و انتقال الكترونیكی وجه در ایران